Western Province Directorio de las iglesias de Cristo

Con su ayuda, nosotros podremos tener todas las iglesias de Cristo en Western Province listado en nuestro directorio.

Dehiwala Church of Christ
No. 19, Auburn Side, P.O. Box 26
Dehiwala. Sri Lanka.
Dehiwala, Western Province D/L 10350 - Sri Lanka. Sri Lanka
Teléfono: 01 - 726308
E-mail: delcoc@mail.ewisl.net
El número total de miembros: 60
Domingo - Estudio Bíblico por la mañana: 11:30 Domingo - Culto por la mañana: 9:30
Domingo - Culto por la tarde: #30 and 5:00
Miércoles - Estudio Bíblico por la noche: 5:00
  • Un Predicador de tiempo lleno
  • Un Ministro de Jovenes de tiempo lleno
  • Un Programa de Evangelización activo

• Ministerio de Jovenes

Nombre del Predicador o Evangelista: S. Subramaniam and Chaminda Wickramarachchi

Nombre del Ministro de Jovenes: Ranga Liyanege

We have a Bible correspondence school in Sinhala, Tamil and Enghlish language, Preachers workshop once in every month, Combine worship service once a month, Distributing book,magazine, tracts and other litrature free of charge. Conducting cottage meetings , home bible studies and Sunday bible class and children school. We are sending a preacher to Kalutara congregation.